Tiepalvelun Buzz sähköauto

Volkswagen ID Buzz testissä: Kohti tehokkaampaa ja vihreämpää tiepalvelua

30.08.2023 12:00

Vuoden pakettiautona palkittu VW Buzz REDGOn testissä – Sähköauton työkäyttö avaa uusia mahdollisuuksia tehokkaamman ja vihreämmän tiepalvelun kehittämiseen.

Sähköautot ja kestävän liiketoiminnan edistäminen: Kokemusten ja opitun jakaminen

 

REDGO Hinaus- ja tiepalvelut on kääntänyt uuden lehden ympäristöystävällisyyden suhteen ottamalla testikäyttöön ensimmäisen sähköautonsa hinaus- ja tiepalveluverkostossaan.

 

Volkswagen ID Buzz on uusi tulokas REDGOn kalustossa, ja se edustaa yrityksen sitoutumista hiilidioksidipäästöjen vähentämiseen sekä kustannussäästöjen tavoitteluun.

 

Tämä innovatiivinen askel on osa REDGOn sitoutumista avoimuuteen ja kestävään liiketoimintaan. Yritys haluaa jakaa oppimansa asiat sekä asiakkaidensa, että muiden samalla alalla toimivien kanssa.

 

Tästä syystä REDGO julkaisee syksyn aikana lisätietoa ja kokemuksiaan Volkswagen ID Buzzin käytöstä ja sen vaikutuksista operatiiviseen toimintaan.

Ympäristöystäväl­lisyyttä ja vastuullisuutta

Operatiivinen päällikkö Andrei Bernoulli toteaa, että VW ID Buzzin käyttöönotto on merkittävä askel kohti uusia, ympäristöystävällisempiä toimintatapoja.

 

"Buzzin käyttö on osoitus siitä, että olemme valmiita sopeutumaan uusiin teknologioihin, jotka tukevat yrityksemme arvoja ja tarjoavat vastuullisempaa palvelua asiakkaillemme," Bernoulli sanoo.

"Minua ilahdutti kovasti kun näin huoltohenkilön kurvaavan paikalle punaisella VW Buzz sähköpakulla josta riitti sähköä vielä buustaamaan meidän pakun väsähtänyt akku käyntiin.

 

Autovalinta erittäin hyvin linjassa palveluun ja brändiin nähden".

Haasteet ja tulevaisuuden suuntaviivat

Toisaalta, ensimmäinen testijakso on tarjonnut arvokkaita oivalluksia Buzzin käyttöönottoon liittyvistä haasteista, kuten latausajasta ja akun esilämmityksen puutteesta. Näitä kysymyksiä ei kuitenkaan nähdä esteinä, vaan mahdollisuuksina kehittää yrityksen operatiivista toimintaa.

 

"Nämä haasteet auttavat meitä miettimään uudelleen, kuinka voimme järjestää työmme tehokkaasti ja ekologisesti," Bernoulli huomauttaa. Lisäksi hän mainitsee, että syksyn aikana on luvassa lisää juttuja ja jakoon tulee lisää kokemuksia Buzzin käytöstä - pysy kuulolla!

Ota yhteyttä

Saat lisätietoja REDGOn uusista palveluista ja kerromme lisätietoja hinaus- ja tiepalvelun tulevaisuuden näkymistä.

 

Teemu Lintunen
Key account manager
teemu.lintunen@redgo.fi
+358 40 774 0417

 

Magnus Lindgren
Toimitusjohtaja
magnus.lindgren@redgo.fi

REDGO: Tiepalvelua Pohjoismaissa ja Baltiassa

 

REDGO Hinaus- ja tiepalvelut on tehnyt merkittäviä edistysaskeleita kestävän liikkuvuuden saralla pohjoismaissa ottamalla käyttöön sähköautoja. Kokemukset auttavat yritystä arvioimaan sähköautojen soveltuvuutta operatiiviseen toimintaan ja etsimään ratkaisuja mahdollisiin haasteisiin.

 

REDGO on johtava hinaus- ja tiepalveluyritys, joka palvelee asiakkaita ympäri Suomen sekä Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön Suomen hinaus- ja tiepalveluverkostossa on 39 franchising yrittäjää ja yli 70 lähtöpistettä. Päivystys ja asiakaspalvelu toimivat ympäri vuorokauden Helsingin ja Salon palvelukeskuksista, varmistaen asiakkaille jatkuvan ja laadukkaan palvelun.

 

REDGO:n henkilöstö käsittää Suomessa noin 80 ammattilaista, ja koko Pohjoismaiden ja Baltian alueella henkilöstömäärä nousee yli 300:aan. Nämä asiantuntijat mahdollistavat päivittäisen toiminnan ja asiakastuen, pitäen liikenteen sujuvana. Yrityksen kattavaan kalustoon kuuluu yli 1 300 ajoneuvoa Pohjoismaissa ja Baltiassa. Paikallisyrittäjien hinaus- ja tiepalveluajoneuvot ovat valmiina auttamaan tiepalvelutarpeissa. REDGO on sitoutunut tarjoamaan korkeatasoisia palveluita, ja se luottaa vahvasti paikallisten yrittäjien osaamiseen ja kokemukseen.

119 000

Hinaus- ja tiepalvelun tapausta vuodessa

32%

Asiakkaista voi jatkaa matkaa omalla autollaan

91

NPS-suositteluindeksi on alan parhainta