Oletko sinä supersankari palvelukeskukseen ratkaisemaan asiakkaiden ongelmia
Mitä odotamme sinulta?
Ongelmanratkaisijan työ on puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua, johon ei sisälly myyntiä. Työssä on eduksi aiempi kokemus asiakaspalvelutehtävistä tai soveltuvista opinnoista.
Työssä pärjää oma-aloitteinen ja asiakkaiden auttamisesta nauttiva tyyppi, joka ei myöskään säikähdä kiirettä, jota palvelukeskuksessa on erityisesti sesonkiaikoihin. Suurin osa puheluista hoituu suomeksi, mutta olemme sitoutuneet palvelemaan asiakkaitamme myös englanniksi ja ruotsiksi.
Positiivinen asenne ja tiimityöskentelytaidot auttavat toimimaan hyvässä porukassamme. Tarjoamme kattavan palkallisen perehdytyksen tehtäviin, laajan työterveyden sekä liikunta- ja kulttuuriedun.
Tietoa työstä
- 2-vuorotyötä, jossa vuorojen pituudet vaihtelevat, ja se sisältää sekä arki-, viikonloppu- että pyhävuoroja. Tarjoamme pääosin toistaiseksi voimassa olevaa kokoaikatyötä, mutta mahdollisuus on myös osa-aikatyöhön (noin 120h/4 viikkoa). Haemme myös ajoittain työntekijöitä määräaikaisiin työsuhteisiin.
- Monipuolista ja haastavaa asiakaspalvelu- ja neuvontatyötä, jossa pääsee aidosti auttamaan asiakasta. Työssä pääsee tutustumaan autoilun ja vakuutusten maailmaan.
- Joustavaa työtä, sillä otamme työvuorotoiveet hyvin huomioon. Meillä on myös mahdollisuus osittaiseen etätyöhön.
- Työtä mahtavassa porukassa! Henkilöstökyselyissä työn parhaiden asioiden joukkoon nousee mukavat ja toisiaan auttavat työkaverit.
Ota yhteyttä
Mikäli kiinnostus ongelmanratkaisijan tehtävään heräsi, laita meille hakemus ja cv alla olevan linkin kautta, niin katsotaan löytyykö sinulle paikka REDGOlla. Lisätietoa saat rekrytointi@falck.fi.